Sunday 25 August 2013

Wymądrzalnik I

W grudniu ubiegłego roku, zachęcana do tworzenia przez cudowną, megautalentowaną Oribellę, podałam pomysł na wymiankowy album z "wymądrzałkami". Jako, że nieco odchowałyśmy dzieci a różne przyjemne lub trudne sytuacje nauczyły nas pewnej mądrości, [którą nasze dzieci będą chciały słuchać za jakieś dziesięć lat najwcześniej;)], stwierdziłam, że podzielimy się swoimi mądrościowymi odkryciami w formie art yournala.
Prawdę mówiąc, gdyby nie Oribella i ta wymiana, wszystkie moje "scarby" scrapowe zostały by w Polsce i straciłabym część swojego serca i mnóstwo radości z tworzenia. Izuniu, żałuję, że w języku polskim jest tak mało słów, którymi mogłabym opisać swoją wdzięczność...

Oto wpis styczniowy, tworzony jeszcze z wielkim trudem i niewiarą, że scrapowanie ma sens { ;) }:

 





Niestety jest to kiepski scan...









Pozdrawiam Was serdecznie :)

4 comments:

Ludkasz said...

Pięęęknie:)

OriBella said...

Mona kochana, zagoniona jestem okrutnie ostatnio, co wszyscy wokół mnie już chyba odczuwają, ale zawsze pamiętam i choc spóźniona zaglądam:* I to ja dziękuję za "kopa", bo wymądrzalnik to pamiątka jakich mało, robi się jeszcze, robi dalej, ale to co się już zapisało, zostanie:) Aaaa, fotki ślę już do Ciebie i pozdrawiam cieplutko:)

Mona_63 said...

Dziękuję Wam pięknie za odwiedziny :D

huba bata said...

świetny pomysł i ładne wykonanie