Sunday 14 August 2016

Bardzo stary album... ;)

Lato się powoli kończy a raczej wakacje, bo lato jeszcze ponad miesiąc trwać będzie. A że sierpień to czas zbiórki plonów, i u mnie sypnęło, tym razem album, zaczęty 4... lata temu :D
Zrobiony z kopert. Każda z nich stemplowana, tuszowana, razem tworzą mnóstwo schowków i kieszonek  wypchanych różnymi tagami oraz papierem ksero udającym dzięki kawie rozpuszczalnej dwustuwiekową papeterię. Tag z motylami kolorowany kredkami perłowymi - z radością przyznaję, że ten tag bardzo mi się podoba, co nie jest częstym uczuciem jeśli chodzi o moje prace ;)
Zdjęć kilka tylko jednej strony - gdybym chciała zrobić fotkę każdego zakamarka, siedziałybyście tu do wiosny :D








Pozdrawiam serdecznie wytrwałych :)

4 comments:

Alosha said...

Świetny, bardzo klimatyczny!
A ja myślałam, że dużo czasu zajmuje mi zrobienie albumu :P

Mona_63 said...

He he he... Ja go sobie tak dłubałam przez te 4 lata, powolutku. Zaczynałam nie mając papierów, stąd koperty stemple i tusze poszły w ruch. Dlatego też pojedyncze papiery jakie tam widać nie bardzo grają ze sobą ;)

OriBella said...

Hehe, wstyd przyznać, ja też mam taki czteroletni, nawet ponad i jeszcze nie skończony album, to okropne;) A Twój klimatyczny taki i wyjątkowy i niepowtarzalny, drugiego takiego nie znajdziesz, no:)

Pakamerka , Ada-Adriana said...

Piękny album !